poniedziałek, 1 czerwca 2015

Pierwsze buciki dla dziecka... :)

Dziś święto, które bardzo lubię: Dzień Dziecka!! Myślę, że to świetna okazja aby pokazać wam ręcznie robiony, haftowany prezent dla najmłodszych. Choć ten prezent sama dawałam raczej z okazji narodzin dziecka, chrzcin lub roczku to jednak dotyczy dzieci, które właśnie dziś obchodzą swoje święto. Kiedy będą w ciąży znalazłam ten wzór w internecie stwierdziłam, że musze go wyhaftować dla swojej córki, bo jest obłędny. Z rozpędu wyhaftowałam od razu trzy, ponieważ dwie najbliższe przyjaciółki również spodziewały się córek. Obrazek to malutkie buciki w odcieniach brązu i beżu ze sznurówkami różowymi (dla chłopca we wzorze podane są odpowiedniki niebieskich odcieni). Pod motywem bucików zdecydowałam się wyhaftować imię dziecka, datę i godzinę urodzenia, wagę i wzrost w momencie urodzin. Dzięki temu prezent jest bardzo spersonalizowany, wyjątkowy i przeznaczony dla konkretnej osoby. Kto dziś pamięta takie rzeczy jak swoją wagę urodzeniową?? No ja nie pamiętam, a dzięki takiemu obrazkowi, nawet jeśli za kilkanaście lat córka przyjaciółki będąc nastolatką schowa te "słodkie, różowe buciki" do szuflady to na zawsze będzie miała pamiątkę, do której w każdej chwili będzie mogła wrócić. Ponadto taki obrazek, pięknie oprawiony przez fachowców w drewnianą ramkę na wymiar nabiera jeszcze więcej uroku i wartości. Osobiście uważam, że to jeden z najlepszych prezentów ręcznie robionych dla dzieci. A jak wam się podoba??
Buciki dla mojej Zosi
W trakcie wyszywania...

Jeszcze kilka krzyżyków... ;)

Skończone i oprawione prace

Obrazek dla Aluni tuż przed zapakowaniem :)

A tak prezentują się obrazki u Zosi w pokoju :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz