wtorek, 9 lutego 2016

Praliny czekoladowe DIY

Niezależnie od tego czy świętujecie walentynki czy też nie mam dziś dla was pomysł na czekoladki, które można zrobić dla kogoś nie tylko na walentynki, ale np na urodziny czy przyjęcie tematyczne. Ja zrobiłam z okazji walentynek. Nie świętuj ich jakoś bardzo, ale do zrobienia czekoladek każda okazja jest u mnie dobra ;) w walentynki po prostu o jeden raz więcej powiem swojemu mężowi jak bardzo go kocham i poczęstuję własnoręcznie wykonanymi czekoladkami. Nie ma nic prostszego niż roztopić czekoladę w kąpieli wodnej, wrzucić do formy ozdobne posypki i zalać rozpuszczoną czekoladą. Można oczywiście szaleć z wyborem czekolady i dodatków. Ja tym razem zdecydowałam się na różowo - białe posypki i białą czekoladę. Mmmm... niech już będzie 14 luty!! :)

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz