czwartek, 26 marca 2015

Panienka z ... obrazka :)

Wreszcie mogę się wam pochwalić malunkiem jaki powstał w pokoju Zosi. Wiem, że mój brat ma wielki talent, ale to, co zrobił, a raczej to co "zmalował" ;) przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Wyszło wspaniale. To prawdziwy majstersztyk. Malunek wymagał wiele pracy, skupienia i energii, ale efekt końcowy sprawia, że uśmiecham się z każdym razem, gdy tylko na niego spojrzę. Motyw pasuje idealnie do pokoju dziewczynki i jest w 100 % w moim stylu: bajkowy, radosny, stonowany. Zosia też często pokazuje na niego paluszkiem i się uśmiecha. Jest na tyle duży, że wspaniale spełnia rolę edukacyjną, Zosia pokazuje oczka, włoski, kotka, ptaszka. W przyszłości będziemy się też uczyć z niego kolorów. Jeśli zastanawialiście się co wybrać do pokoju waszego dziecka czy tapetę, czy unikatowy malunek waszego pomysłu to mam nadzieję, że właśnie rozwiałam wasze wątpliwości :)



Zapraszam was na fanpage`a mojego brata tylko ostrzegam, że przeglądanie galerii wciąga ;)
https://www.facebook.com/pages/Magic-Piercing-BRS-art/298570420248787?fref=ts

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz