sobota, 7 marca 2015

Planowanie porządków z dobrze zorganizowaną

Zgodnie z wczorajszą obietnicą nadrabiam zaległości w akcji "zorganizuj się na wiosnę". Pierwsze zadanie jest od blogerki Magdy http://dobrzezorganizowana.pl/ i polega na skompletowaniu przybornika/zestawu do sprzątania i stworzeniu listy porządków na wiosnę. W swoim przyborniku mam kilka płynów do czyszczenia i mycia różnych powierzchni i różnego rodzaju ściereczki i gąbki. Nie mam ulubionych firm, ale uwielbiam specyfiki do sprzątania o zapachu cytrynowym :D chcę wspomnieć, że poza środkami i ścierkami, gąbkami najważniejsze w moim przyborniku są rękawiczki!! Nie rozstaję się z nimi zwłaszcza w piątkowy wieczór lub sobotnie przedpołudnie kiedy to najczęściej sprzątam. Mam nadzieję, że i wy dbacie o dłonie, które są bardzo wrażliwe na te wszystkie silne środki. A teraz do rzeczy. Moja lista porządków i planów na wiosnę. Jako że niedawno się przeprowadzaliśmy większość gruntownych porządków w domu mam za sobą więc skupię się głównie na ogrodzie i zajęciach, które odkładam od bardzo dawna.
Moja lista na wiosnę:
- umyć okna
- czyszczenie lodówki
- zorganizować sobie w domu miejsce do pracy (pisania, wyszywania, szycia, majsterkowania)
- zrobić córce skrzynki na zabawki
- przesortować ubrania i wywieźć do kontenera PCK
- porządkowanie auta
- porządkowanie pomieszczenia gospodarczego
- porządkowanie schowka na narzędzia ogrodnicze
- porządkowanie garażu
- zaplanować ogród i prace w ogrodzie
- dokończyć "ptaka" (brzmi śmiesznie?? ptak to moja nagroda od Drewutni, którą muszę dokończyć wykazując się własną pomysłowością i zdolnościami manualnymi)
- wywołać zdjęcia i stworzyć albumy
- zorganizować przedpokój: poszukać kinkietów, chodnika i wieszaka
- zapolować na oświetlenie do kuchni, salonu i sypialni
-  zorganizować córce roczek w DRR (to już za chwilę i koniecznie opowiedzieć wam o tym na blogu)
-  jak się z tym wszystkim uporam to koniecznie zrobić listę zadań na lato :)

koniec pisania, czas wziąć się do pracy :) pozdrawiam was i ściskam

A oto mój (oczywiście bardzo, bardzo okrojony) zestaw do sprzątania :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz