wtorek, 3 marca 2015

4 ściany nie muszą być nudne

Dziś w Ręcznie Robionym Domu trwają prace w pokoju Zosi. Przyjechał mój brat, który ma wielki talent do malowania oraz rysowania i tworzy właśnie wspaniałe dzieło na ścianie w królestwie Zosi. Efektem końcowym będę mogła pochwalić się pewnie jutro, może pojutrze, wiec póki co chcę wam pokazać obrazki z wcześniejszego pokoju Zosi, również autorstwa mojego brata.
Gdy wyprowadzaliśmy się z mojego rodzinnego domu do Domu Ręcznie Robionego wiedziałam, że będzie mi brakować wielu rzeczy. Oczywiście najbardziej członków rodziny, którzy tam zostali czyli rodziców i brata. Wiem, wiem mamy w końcu swój wymarzony dom, ale takie rozłąki zawsze są trudne. Potem maminych obiadów, wypieków, pyszności. I właśnie malunków na ścianie w Zosinym pokoju, ponieważ były niepowtarzalne i tworzyły wyjątkowy klimat. Powstały jeszcze zanim przyszła na świat nasza córeczka i właśnie w tym pokoju, wśród tych obrazków oczekiwałam na dzień kiedy zdecyduje się przyjść na świat ;) Ale co ja będę dużo pisać, zobaczcie sami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz