piątek, 6 marca 2015

"Zorganizuj się na wiosnę"

Od zawsze lubiłam kobiety przedsiębiorcze, ambitne z głową pełną pomysłów, przyjaźnie nastawione do świata, chcące zmieniać świat wokół siebie i innych na lepszy. Obserwuję kilka "babskich" blogów o różnej tematyce i bardzo im kibicuję, jestem fanką. I oto na jednym z takich blogów pojawiła się wspaniała inicjatywa. 3 blogerki połączyły siły i stworzyły projekt , który ma na celu pomóc innym kobietom w zorganizowaniu swojego czasu i przestrzeni. Bez zastanowienia się podjęłam decyzję, że wchodzę w to. Hasło tej akcji brzmi "Zorganizuj się na wiosnę". Przez cały marzec każda z dziewczyn raz w tygodniu będzie publikować na swoim blogu posta, który ma nam pomóc w uporządkowaniu swojego czasu, przestrzeni wokół oraz siebie. Wiosna to idealny moment na takie przedsięwzięcia. Zachęcam was bardzo gorąco, abyście również zdecydowały/zdecydowali się na to wyzwanie. Jak to mówią w grupie raźniej :) Jestem przekonana, że wynikną same pozytywy z tej akcji. Zdecydowałam się napisać o moim zaangażowaniu w tą akcję tutaj na blogu, bo wiedząc, że będziecie mnie rozliczać z zadań będę miała jeszcze większą motywację do działania. 
Zatem do dzieła!!
A was zapraszam na blogi, na których już pojawiły się zadania!!
Wiem, wiem ledwo się zaczęło, a ja już mam zaległości, ale nie zniechęcam się i  mam zamiar je bardzo szybko nadrobić :)
O swoich rezultatach będę was informować tutaj lub na fanpage`u 

Ściskam was i zachęcam: ZORGANIZUJCIE SIĘ NA WIOSNĘ!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz