niedziela, 24 stycznia 2016

Postanowienia noworoczne

Styczeń za chwilę się skończy a ja wyskakuję z  listą planów na ten rok. No ale myślę, że pojawienie się Anielki  mnie usprawiedliwia. Uwielbiam robić wszelkiego rodzaju listy, więc i tą robiłam z wielką przyjemnością. Zrobienie listy to dobry początek do tego by coś zmienić, coś przedsięwziąć, coś ogarnąć. Pomysłów miałam mnóstwo, ale postanowiłam skupić się na niewielkiej ilości, ale za to konkretnej i realnej.

Moja lista zadań i plany na 2016 rok:

Kurs foto - jeszcze nie wiem w jakiej formie i w jakim stopniu. Chodzi o opanowanie lustrzanki, którą dostaliśmy w prezencie ślubnym, a której do dziś nie okiełznałam. Motywacją są coraz ładniejsze zdjęcia na bloga ;)
Odzyskać formę sprzed ciąży - chce za kilka tygodni zacząć ćwiczenia, które pomogą mi wrócić do figury sprzed ciąży. Chciałabym też znaleźć czas na bieganie i basen choć raz w tygodniu ponieważ zarówno bieganie jak i pływanie bardzo mnie relaksują, a że przy tym wpływają na poprawę sylwetki?? no cóż - same plusy ;)
Dom Ręcznie Robiony - regularnie publikować
Nauczyć się piec chleb - zawsze marzył mi się dom, w którym gdy tylko przekroczy się jego próg - będzie pachnieć chlebem. Wiem, że upiec dobry chleb to nie łatwa sprawa, ale lubię wyzwania dlatego chcę spróbować.
Przynajmniej raz w tygodniu robić koktajle / smothie - taki mały krok w stronę zdrowotności, mam nadzieję, że jeden z wielu
Przeczytać kilka książek. Po prostu ;)
Zrealizować kilka projektów związanych z domem np. pomalować łóżko w sypialni, zorganizować stoliki nocne, regał na zabawki do pokoju Zosi, kinkiety na korytarz, pomalować kilka mebelków dla Zosi i Anielki
Na wiosnę zrobić plac zabaw na dworze dla dziewczynek
Nie narzekać!! ;) - coraz częściej się na tym łapię, a przecież mam wspaniałe życie, takie o którym zawsze marzyłam, wspaniałego męża, najlepsze na świeci dzieci, wymarzony dom z ogrodem, jestem z dziećmi w domu, poświęcam się rodzinie, co daje mi mnóstwo radości. Czasem się zapominam i narzekam na różne rzeczy i to właśnie chcę zmienić, bo nie mam ku temu powodów.
Jest jeszcze kilka projektów "szyciowych", z którymi również będę chciała się zmierzyć w tym roku.

Czasem dobrze tak oficjalnie spisać listę zadań/ planów. Przynajmniej w przyszłym roku będę musiała się z niej przed wami rozliczyć, a to motywuje ;)

A wy?? Jakie są wasze postanowienia na ten rok??

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz