piątek, 13 lutego 2015

Konkurs Drewutni rozstrzygnięty :)

AAAAAA!! Wygrałam, wygrałam, wygrałam!! Nie mam pojęcia jeszcze co, ale wygrałam!! Ale się cieszę :) Obserwuję na facebooku Drewutnię, wyjątkowe miejsce w Poznaniu i wczoraj zupełnie przypadkowo skomentowałam post (coś w stylu "czego brakuje na załączonym obrazku") i moja spostrzegawczość nie zawiodła :) Zauważyłam że są dziurki od kluczy, ale samych kluczy brak. Inna pani natomiast zauważyła, że brakuje kolumienek. Obie wygrałyśmy prezent-niespodziankę. Gratuluję sobie i pani Agnieszce wygranej. Dostałam przemiłą wiadomość prywatną, między innymi z informacją o wygranej, o tym, że mam piękne imię (ale urosłam :) ) i z prośbą o adres do wysyłki nagrody :D Wszystko toczyło się wczoraj wieczorem i uwierzcie, że nie mogłam spać z wrażenia :)
Macie jakieś podejrzenia, co to może być? Ja kompletnie nie wiem czego się spodziewać i czekam z niecierpliwością :)
Zapraszam i was do Drewutni.
Tylko ostrzegam!! Jeśli tam zajrzysz- zakochasz się i będziesz stałym bywalcem. Wchodzisz na własne ryzyko     ;) ;) ;)
http://www.drewutnia-meble.pl/
https://www.facebook.com/drewutniapoznan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz